İlkokul Eğitim Anlayışımız

Gelecekte duyulan insan ihtiyacı profili her geçen gün değişiyor. Bu nedenle yetiştirdiğimiz nesilin değişime hızlı bir şekilde uyum sağlayan, bilgiye hızlı bir şekilde erişebilen, eriştiği bilginin okuryazarı olan,bilgiyi sunabilen,araştırmacı, farklı bakış açılarına sahip,özgüveni yüksek,otokontrolü gelişmiş bireylerden oluşması gerekiyor.

MEB müfredatı temele alınarak hazırladığımız eğitim öğretim programımız kaynaklarımızı verimli bir şekilde kullanmamıza destek oluyor. Programlı ve düzenli olarak eğitim öğretim faaliyetlerimizi sağlıyoruz.

Yalnızca yazılı ve basılı kaynaklar üzerine sistemimizi kurgulamıyoruz. Öğrencilerimizin yaşadığı her deneyim, hayatında iz bıraksın diye yoğun bir ders içi etkinlik programı ile derslerimizi destekliyoruz. Öğrencilerimiz bu süreçleri yaşarken öğrenme farkındalıkları oluşuyor ve kendi öğrenme metodlarını belirlemiş oluyorlar. Bu faaliyetler ile öğrencilerimiz eğitimin öznesi olarak okul yaşamlarını sürdürüyorlar.

İlkokul 3. ve 4. Sınıf düzeyinde “Başarıya Destek Sınavı” adı altında sınavlarımızı uyguluyoruz. Bu sınavlar ile öğrencilerimizin kazanmasını beklediğimiz kazanımları ölçüyor, sınavların değerlendirilmesinin ardından hızlı geribildirim verme imkânı buluyoruz.